שיראל אבוקרט - בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, .

בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: נרצחה אמש בפיגוע בחדרה תוך שהגנה בגופה על אזרחים במקום. רשט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת שכונת פולג בנתניה.

הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. Gpfg5wfww 3dgm
Gpfg5wfww 3dgm from images.maariv.co.il
שיראל התגייסה למשמר הגבול לפני . בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: האבל שלכם הוא האבל של כל עם . אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה.

לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה.

שיראל התגייסה למשמר הגבול לפני . רשט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת שכונת פולג בנתניה. בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . האבל שלכם הוא האבל של כל עם . נרצחה אמש בפיגוע בחדרה תוך שהגנה בגופה על אזרחים במקום. בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), .

אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה.

רשט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת שכונת פולג בנתניה. Cvmv2ihpms2 Bm
Cvmv2ihpms2 Bm from ynet-images1.yit.co.il
הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. נרצחה אמש בפיגוע בחדרה תוך שהגנה בגופה על אזרחים במקום. מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: האבל שלכם הוא האבל של כל עם .

אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר:

מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. נרצחה אמש בפיגוע בחדרה תוך שהגנה בגופה על אזרחים במקום. בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה. היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, . שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. האבל שלכם הוא האבל של כל עם .

שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: נרצחה אמש בפיגוע בחדרה תוך שהגנה בגופה על אזרחים במקום. מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . שיראל התגייסה למשמר הגבול לפני .

בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . Dxmbw301c1md1m
Dxmbw301c1md1m from www.israelhayom.co.il
אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, . לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה. רשט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת שכונת פולג בנתניה.

הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה.

בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: שיראל התגייסה למשמר הגבול לפני . נרצחה אמש בפיגוע בחדרה תוך שהגנה בגופה על אזרחים במקום. היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, . אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה. הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה.

שיראל אבוקרט - בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, .. לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. שיראל התגייסה למשמר הגבול לפני . אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), .

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook